Followers

Sunday, February 14, 2010

SELAMAT KEMBALI KE LAMAN UBMM

Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi atas kurnia dan keizinannya,,, laman ini dapat diberi nafas baru kembali. Bertemakan Hijau Biru Putih.... Laman ini diharapkan dapat membantu dan memudahkan pencarian anda menatap dan membaca artikel2 yang tertulis di sini.

Ramai yang bertanya.. bila lagi nak update blog UBMM.... sepi je... ermmm apapun sekarang harapnya dah terjawab segala persoalan... Selesai peperiksaan fasa pertama baru-baru ini, barulah dapat luangkan masa untuk 'syaghal'kan kembali laman ubmm ini....



Sedikit sebanyak... pembaharuan laman ini diharap dapat memberikan suatu yang terbaik buat pengunjung semua. Dan diharapkan juga anda dapat meringankan tangan-tangan anda untuk meninggalkan sebaris komentar setelah anda membaca isi kandungan dilaman ini. ianya penting untuk memeriahkan lagi suasana diLaman ini :)

Begitu Juga, sekiranya anda punyai pandangan yang membina untuk kemajuan Laman UBMM ini.... anda boleh terus menghubungi pihak kami dilaman FEEDBACK dan hantarkan pandangan anda itu.

Buat akhirnya, terima kasih atas kunjungan anda. kami mengharapkan laman ini dapat memberikan suatu yang terbaik buat anda semua...

Salam Hormat
Admin@ UBMM Dot Blogspot Dot Com

No comments:

Post a Comment